söndag 3 juli 2011

Alltså, du, ni, vet inte ett skit om mig. INTE ETT SKIT. Så det så. Hah, hah, hahahaha! Inte ett jävla piss fitte skit helvets bajs vet ni. Hahahahahah! Jag har så jävla många hemligheter som ni inte vet om. Så jävla många som jag inte heller tänker berätta.


Åh, och när ni ligger och sover det är då jag horar runt, horar runt. Som en riktig hora ska, hora ska.

Jag vet inte. Det kan bli en låt. "Som en riktig hora ska, hora skaaa~~~"
Och sen när man har gjort låten så kan man remixa om den! "Som, som, som en riktig hora! Jag horar runt. Jag horar runt. Jag horar, horar, horar, horar~~"

Fan vad underbar jag äääääääär!

Och jag är så trött på alla idioter, men fortfarande så överlever jag inte utan dem. Fan då. Får väll ta upp kontakten igen. Eller? Nej, nu fan, nu ska jag hålla mig. Hur mycket alla än snackar så nej. Bra!



HORAR RUNT HORAR RUNT JA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar