söndag 3 juli 2011

Helvete.
Tro inte att ni vinner mitt förtroende. Jag litar inte ens på mig själv. Så vad gör så ni tror att jag kommer lita på er? Fan, allt är ju bara bullshit. JAG BRYR MIG INTE LÄNGRE.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Jag håller på att bli galen. Det blir okay, okay? Okay, okay, okay, fan.


Jag gråter, varför? Jag fattar ingenting. Jag är så jävla dum. Jag vet att det blir bättre. Jag vet det. Man ska tänka på det från en annan synvinkel. Man ska tänka på den dagen som man mådde som värst. Den kommer jag ihåg, så jävla väl. Nu mår jag bra. Jag är bara så jävla förvirrad. Vad vill jag? Vad vill jag inte? Jag bara ångrar mig hela jävla tiden och då gråter jag och sen lär jag mig. Då gråter jag för att jag inte förstår. VAD VILL JAG?

Förr var det största problemet för mig att förstå mig på andra. Jag förstod inte vad de ville. Nu skiter jag i det. Det största problemet är att jag inte förstår mig på mig själv. Jag vet inte, det är bara så jävla hemskt. Pratade med en som gått igenom samma sak. Det kommer bli bättre.





Jag skrattar och gråter på en och samma gång. JÄVLA PSYKBARN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar