lördag 15 oktober 2011

Tja!

Ny favoritlåt! Markus Krunegård - Jag är en vampyr
http://www.youtube.com/watch?v=yDfT2xtO6Ss&feature=relmfu

Men tja liksom!

Sitter i soffan och är ensam denna lördagsnatt.

Visst tänker man att ångest ska bli mindre efter en stund? Jag vet inte. Min kom nu. Kommer alltid på kvällarna. Kanske för att jag inte har något att göra. Måste vara sysselsatt ju.

Jag är bara en sur kärring.

Det är alltid så. Om jag inte träffar Niklas på ett tag så mår jag dåligt! Men samtidigt, vi skulle inte kunna ha ett lyckat förhållande. Ja, nu tänker jag på Natta och Erik. Jag förstår inte hur man inte kan tröttna på varandra? Hahahah, om jag låter avundsjuk så är det för att jag är det. Jag och Natta träffades varje dag och nu känns det som att vi knappt ses längre. Fan vad gymnasium fuckar upp allt.

Usch, hatar att tänka på gymnasium. Ja, jag har mens. Gråter hela tiden och är väldigt väldigt väldigt tjejig.

Jag tycker inte något jag pluggar är intressant. Förutom estetisk komunikation. Men jag försöker övertala mig själv att all den där estet-skiten bara var en period i mitt liv. Jag...jag...gillar egentligen naturvetenskap och matematik. Det tar bara ett tag att inse det.

Jag suger och spyr. Låt mig komma in. Jag vill bli din.

Tror jag har börjat gilla idol. Fasen då. Ville ju vara speciell.

På tal om att vara speciell. Det går inte så bra med det. Äsch, vem bryr sig. Man ska bara vara sig själv.

Fitta vad ensam jag är. Har inte ens nån kåt kille att snacka om livet med. Så jävla deprimerande ledsen. Skrev jag utan att tänka. Tyckte att det var för intressant för att sudda ut. Det skulle stå: Så jävla deprimerande ensam.

Niklas är med grabbarna. Han får inte messa med mig för dem. Jag saknar honom.

Det är X-men 2 på tv. Har aldrig sett X-men och trodde alltid att han var elak men han är ju snäll! Mysigt!

När man talar om trollen. Fick nyss ett sms av Niklas!

Fan, X-men 2 är ju en jävligt bra film!

Kram så länge! Kanske postar något mer av ren tråkighet och ensamhet. Älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar