söndag 11 december 2011

Idag är en sån dag då jag saknar min familj och min pojkvän!

Jag bad mor i morse att tända adventsljusen på morgonen. Hon hade bakat lussebullar, vi gjorde te och allt. På tal om te så gav jag min mor vattenkokaren som en tidig julklapp. Hon är ju sjuk, stackarn måste ju kunna koka vatten utan att behöva koka i kastrull! Vi hade jättemysigt i alla fall!

Sen kom Niklas! Vi åt tårta till middag som hade blivit kvar efter kalaset och varken min mor eller min syster ville ha. Mums! Men det blev ganska för mycket och jag blev väldigt illamående!

Nu har jag ätit popcorn med Sofia och slappat lite. Sitter just nu på rummet och lyssnar på Foo Fighters medans jag dricker te, äter en klementin och en av de lussebullarna jag fick ta med mig!




Kramar och God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar