lördag 3 december 2011

Julshopping med Nathalie

Julshoppade med Natta idag! Gick ganska bra, har bara fyra presenter kvar eller något. Niklas, Erik, syster och Janina. Hmm.. Niklas är svårast!

Natta har även gått ner massa och blivit ännu snyggare! Var både glad och avundsjuk. Haha! :)

Känns bara lite surt när man försöker gå ner i vikt men istället går upp i vikt när en annan som inte försöker, eller vad vet jag det kanske hon gör, går ner i vikt och blir sjukt snygg!

Så jag klagade på mor och sen på Niklas. Niklas sa inte mycket vettigt men är glad på honom ändå och mamma, ja, hon verkar tro att jag håller på att bli deprimerad. Vilket inte stämmer.

Just nu känner jag mig kanske lite nere men det kommer bli bra!



Okej, måste stänga av nu innan jag somnar med datorn i sängen.

PUSS OCH HA EN TREVLIG NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar