fredag 2 december 2011

Lunch

Tja tja! Sitter under Djäkne, i vårt hummhumm rum. Har nyss värmt min mat i mikron, finns kök här ju. Min lunch består av fullkorns makaronerna jag fick av mor, majs som jag fick av mor, philadelphiaost, ketchup och korv! Woho!

Har blivit allmänt dissad förresten. Maja och Jessica skulle käka på Nancy's och Janina hängde med. Hon frågade om tillåtelse först men w/e. Natta loggade ut från Skype också. Fan vad forever alone jag är, haha!

Måste handla julklappar också.. Känner mig faktiskt duktig som lyckade spara! Har bara 800 nu men ska försöka ta så mycket som möjlig från nästa peng också, men har fler utgifter denna månad. Som tex mat på Sawadee, ska ju julkäka där med Jo-Jo och Natta, WoW-tid, har ju lovat folk att jag ska spela och jag är sjukt taggat själv också. Det är redan massa pengar liksom! Haha!

Slapp franska provet idag förresten! Var aktiv på lektionen istället. Duktig jag är! Min franska lärarinna gillar mig mer när jag är på bra humör. Då är jag ju snäll, glad och lite aktiv!

Har även hört att det inte går att kommentera på bloggen! Jag menar denna blogg så klart! Så ni kan ju testa? ;)


Ja, fan vad roligt man kan ha med picnik.

Mina händer har darrat hela jävla dagen. Fattar inte varför. Jag kan ju inte skriva! Jag äter bra, sover bra, så fattar inte varför de darrar. Och de darrar bara mer om jag struntar i det.

Jaja, puss och kram till alla barn! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar