söndag 4 december 2011

Motherfuckingshitapefuckingfittpoobitchslutpeniswhoresunday

Jag hatar söndagar.

Att bryta ihop så fort man kommer innanför dörren är något man får uppleva ofta i mitt liv.





När jag kommer hem på fredagskvällen så bryter jag ihop för att min vecka varit jobbig och min dag har varit hemsk, jag är utmattad.

När jag kommer in på rummet i Strängnäs så bryter jag ihop för att jag nyss har lämnat mitt hem, min familj, min pojkvän, mina bästa vänner. Jag bryter ihop för att jag missar hur de tänder ljusen på advent och Lucia morgonen nästa vecka. Jag bryter ihop för att min pojkvän blir ledsen och jag alltid tvingas till att åka ifrån honom. Jag bryter ihop för att mina vänner tror att jag byter utom dem när de är något av det få äkta saker jag har kvar.

Faaaan för mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar