torsdag 19 januari 2012

Ingen bio ikväll, typ

Tjena!

Okej, det var såhär. Sofia och Rebecka skulle gå på bio, och Rebeckas biljetter gick ut idag men plötsligt så blev Rebecka riktigt sjuk och sa åt Sofia att ta med mig istället. Efter ett tag så sa jag okej och bestämde mig för att betala tillbaka Rebecka så fort jag fick pengar.

När jag och Sofia äntligen kommer fram till det väldigt väldigt lilla biografen så får vi höra att filmen har blivit inställd. Kassörskan fixar även att biljetterna gäller hela nästa vecka också.

Sofia blev lite ledsen för att hon ville titta på film så jag kom med idéen att vi laddar ner, ehm, jag menar hyr, film och köper läsk och popcorn och kollar hemma. Den idéen blev en hit! Så nu har vi fixat "No Stringes Attached" och popcorn och 6 liter läsk! Och godis!

Puss och hej så återkommer jag vid något annat tillfälle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar