onsdag 18 januari 2012

Lite om mitt första UMO besök!

Var som sagt på UMO, ungdomsmottagningen idag. Helt ensam fastän folk hade lovat att hänga med. Var orolig som fan och allt, men det gick ganska bra faktiskt. Kvinnan var snäll och skrev ut ett p-plåster recept till mig. Tyvärr så måste jag sätta på det första dagen jag får min mens. Det är om två veckor, sen mens i en vecka typ. Alltså, ingen sex på tre veckor. Det är nästan en månad och en månad är 12% av året. Usch, det är ju jättelång tid typ. Visst jag ska inte prata så öppet om mitt "sexliv" men palla att nån bryr sig.

Hade UMO tiden på kemi-lektionen. Trodde min kemi lärare skulle bli förbannad men det blev han faktiskt inte! Och jag fattade mer på lektionen pga det lilla pausen. Najs!

Puss och hej så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar