måndag 9 januari 2012

Och på något konstigt vis...

... så slutade jag upp med popcorn i handen.

Jag var lite sugen. Okay? Men alltså, popcorn är gjort av majs, majs är en grönsak, grönsaker är nyttiga. Ha! Jag är fortfarande hälsosam!


Med uppsatt hår och allt. Snygg som fasen. Okej, kanske inte. Trött, sliten, tjock och popcorn ätande.

Enligt mitt nya skolsystem så ska jag få kolla på ett friends avsnitt, så popcornen sitter ju ganska fint. På tal om mitt skolsystem, lyssna här! Om jag pluggar i en timme eller mer så får jag titta på ett friends avsnitt den dagen. Får jag C på ett prov så är jag skyldig mig själv en god och bra middag. Får jag A på ett prov så är jag skyldig mig ett klädesplagg. Får jag lägre så sparar jag pengarna till UppCon och Greklands resan. Bra va? Då blir jag ju engagerad och allt också!

Jaja, puss och god natt nu då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar