måndag 23 januari 2012

Så mycket att göra right now!

Hejsan! Så mycket att göra känns det som, men ändå inte kanske. Har knappt sovit på lite mer än en vecka och jag vet inte varför så bestämde mig för att sova tidigt idag. Hmm. Har även gjort en latin presentation som ska vara klar om några veckor. Har bara slutet kvar och det måste jag tänka på. Så nu kan jag fokusera på latin provet som är samma vecka som kemi provet och veckan efter har jag franska prov. Får ont i magen bara jag tänker på det! Hade tänkt att göra lite matte idag, tror inte det blir så, är för trött right now och jag har ett jobbigt tal i boken som vägrar göra som jag vill, ligger ändå ganska bra till så kan ju plugga det imorgon? (A) Sen ska vi bada med klassen imorgon. Usch och fy! Så måste duscha och fixa och så. Sen så har jag inte ätit än så jag har börjat frysa lite men men. Och så har jag ju pluggat i tre timmar nu, så jag förtjänar ju faktiskt mitt Friends avsnitt! Ah fan. Dessa skolarbeten, tar aldrig slut! 

Jaja, puss och hej så ska jag försöka hinna med allt istället för att sitta här och blogga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar