lördag 11 februari 2012

På tal om rubrik..



Idag har jag pluggat kemi, och lite matematik. Min kemi-lärare älskar fotbollslaget Arsenal väldigt mycket, så när det går bra för dem, så går det bra för oss elever också, if you know what I mean. *blink* I alla fall så såg jag att Arsenal vann med 2-1 idag! Woho! På tal om att vinna så gjorde min pojkvän sitt första mål idag, och hans lag vann med typ 7-5. Duktig han är! På tal om min pojkvän så tappade han mobilen i handfatet igår så nu kan vi inte smsa och vi är aldrig inne på datorn samtidigt så nu kommer vi inte åt varandra! På tal om att komma åt min pojkvän så träffar jag honom innan jag åker till Strängnäs imorgon! På tal om Strängnäs så ska jag och Sofia se klart på den där skumma rymdfilmen i Strängnäs, om killen som inte vill bli frisör. På tal om filmer så såg jag en asbra film idag som heter "Hot tube time machine" idag. Den var as bra, borde ses av alla som vill ha lite underhållning! På tal om att se på film så hoppas jag att min gräddfil i kylen inte har möglat för jag vill ha dipp. På tal om kylskåp så har jag hittat en diet som jag tänker följa för den har med allt jag gillar i en röra och kallar det diet. Najs. LCHF heter dieten och ni kan läsa mer om den här http://www.alltomlchf.se/grunder/hur-fungerar-lchf/. Men lite om dieten, det handlar helt enkelt om att man äter fett, lite protein och inga kolhydrater. Logiskt, logiskt! Kommer äta ungefär som jag äter i vanliga fall men inte äta kolhydrater till lunch i skolan och inte äta så mycket bröd under frukosten, annars äter jag inte så många kolhydrater.

Så nu efter att jag tänkt på dieten och grejat så peppar jag inför viktnedgång. Peppar med weheartit.com. Peppar!

Tumblr_lz716krbta1r65ptxo1_500_large
Tumblr_lyorfqc2bq1r6khwmo1_500_largeTumblr_lxpv4mmkav1qm8b2do1_1280_large12668_102663116424730_100000431277985_71893_3915486_n_large
Tumblr_lyowu1buxh1qejp1lo1_500_large
Tumblr_lwj0zxohod1qafc06o1_500_large

Tumblr_lymtgd92dx1r9v6mao1_500_large




Just think about how happy I'll be. Just think about all the clothes I could wear. Just think about how many kg's I will loos!

1 kommentar: