torsdag 23 februari 2012

Speldag avec ma coupine Nathalie


Träffade Natta och vi spelade WoW hemma hos mig. Var så sjukt mysigt. Kommer ihåg när jag och Natta hade massa sånna spel nätter. Tyvärr kunde hon inte sova hos mig men men. Köpte ju äntligen cata så försökte få 85. Träffade även mysiga WoW kompisar och lvlade litegranna. Kul kul! 

Fick så sjukt bra kontakt med en kille som heter Christoffer. Sitter och pratar hela nätterna liksom och han hjälper mig med grejer på WoW. Sjukt kul att snacka med honom, natt-filosofi på hög nivå. Älskar att han och jag är så ärliga mot varandra. Blir mycket personligare då liksom. Trevlig person!

<font size="5" color="#3366FF">Träffade Natta och vi spelade WoW.</font><br />
<br />
<font size="4" color="#FF0000">Köpte ju äntligen cata så försökte få 85.</font><br />
<br />
<font size="4" color="#FF99CC">Träffade även mysiga WoW kompisar och lvlade litegranna. Kul kul!</font><br />
<br />
<font color="#FF9900">Notera även LIDL påsen där vid sängen som är full med nyttiga grönsaker. Eller?</font>

Haha, notera LIDL påsen som är fylld med massa nyttiga grönsaker! Eller? *blink blink*

1 kommentar: