söndag 4 mars 2012

Dejt på PizzaHut ♥

Hejsan folks! Hade en dejt med min pojkvän på pizzahut. Var awesome. Är mest van vid snabbmats ställen så var fancy fancy på pizza hut när man fick meny och massa service. Så mätt jag blev. Fick sallad till förrätt, Spicy'n'Hot-pizza som huvudrätt och glass med chokladsås till efterrätt. Har nog töjt ut min magsäck som fan nu!  Åkte sen till Strängnäs och såg på Friends på tåget, vilket gjorde mig väldigt glad.


Hejsan folks! Hade en dejt med min pojkvän på pizzahut. Var awesome.
Är mest van vid snabbmats ställen så var fancy fancy på pizza hut när man fick meny och massa service.
Åkte sen till Strängnäs och såg på Friends på tåget, vilket gjorde mig väldigt glad.
Har ni haft en bra helg?

Hoppas ni har haft det minst lika bra, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar