fredag 30 mars 2012

Födelsedagskväll med familjen!

Hejsan! Förlåt för mitt icke-bloggande men har inte haft tid! Så bloggar för fredagen!

Jag kom hem och la mig i soffan med mor och syster och såg på Let's Dance och jag och mor drack vårt favoritvin! Sååå underbart gott! Vi firade mig och låg bara och chillade i soffan. Till vinet åt vi jordgubbar! Omnomnom! Pratade om dagen då jag blev född gjorde vi. Haha, kul kul. Hade jag varit född en dag innan jag var så skulle jag hetat Alexis vilket är av ett helt annat stam-namn än Alexandra. Mor berättade om när hon födde mig och om sina vänner och om hur hon hög-gravid hade sprungit upp till tionde våningen i högklackat till sin lektion typ samma vecka som jag föddes. Kul hade man på den tiden alltså!

Tumblr_lx917n7yk71qagpapo1_500_large



Bästa fredagsmyset ever! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar