onsdag 11 april 2012

En sysslolös onsdag

Hejsan hejsan! Idag bestämde jag mig för att inte gå ut. Så satt inne och ville först spela sims men ändrade mig och började klura på min svenska presentation som ska handla om relationer. Hittar inget coolt som jag vill prata om! Jag kom i alla fall fram till att jag ville ha jordgubbar. Så jag gick ut och köpte jordgubbar och kom hem och åt jordgubbar med honung! Jag skulle kunna leva på jordgubbar med honung och te. Så tittade jag på en av mina favoritfilmer "Piter FM". Om den fanns med svensk text så skulle jag tvinga alla mina vänner att se den, för den äger, tycker jag i alla fall. Okej, mina vänner skulle kanske inte gilla den, möjligtvis Janina.. Jaja, skit samma.
Sen hämtade jag syster och mamma kom hem och vi åt och diskade och allt sånt där som man gör, ni vet.

Ah, jättesexig jag kan vara.


Nej, nu får ni några bilder från filmen:





Nu ska jag och familjen titta på Madagaskar, puss och ha en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar