måndag 9 april 2012

Måndag måndag

Hejsan alla! Idag stack jag till Vällingby och shoppade lite! ;) Köpte en jättesöt vit klänning till sommaren och funderade på att köpa ett par svarta shorts till Grekland, behöver ju ett par! Köpte två linnen på cubus också! De hade rea och linnena var jättesnygga! Ett är svart och lite genomskinligt, men det kan ju vara snyggt! Sen köpte jag ett med typ träd på eller palmer eller något som också var ganska fint! Är nöjd med mina val i alla fall!
Tappade även min mobil i golvet så skärmen gick sönder. Kan fortfarande använda mobilen trots strucken skärm, så det är ju bra! Ska köpa ny mobil efter sommarjobbet! Då måste jag vara försiktig med den, haha. Men nu får jag leva med denna, trasiga mobil. Oh well, får ju skylla mig själv!

Ska lämna tillbaka klänningen jag har köpt förresten. Pratade med mor och hon tyckte det var bättre om jag skulle köpa shortsen nu, så kan jag ju köpa klänningen en annan gång! Ja, hon har ju rätt så! :)

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska klippa mig imorgon! Är väldigt sugen på att skaffa dreads och typ "fuck this shit":a på allt. Är jättenära på att faktiskt skaffa dreads men det som stoppar mig är att jag kommer ju inte se så cool ut med dreads om jag ska vara sjöflicka på UppCon. Sjöflickor har inte dreads! Vi får se, bara håret ser bra ut i Grekland, då ska sakerna ju dokumenteras också!


Hur borde jag klippa mig?

Killed my phone, accidentally 
Fan att jag alltid fuckar upp allt. Gör sönder mobiler och glömmer busskort. Fan för mig. Och nu fuckade WOW-tiden upp också, så tänker inte hänga med på nattgibbet som är på torsdag. Suck, måste smsa Natta och Siri och säga det till dem. Fan för det här lovet!


Haha, ni får ha det najs så länge! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar