måndag 2 april 2012

När alla hade gått, eller nästan alla...

Så sov jag och André på bordet! Vi var så trötta. Vi skulle egentligen gå ner till fransoserna och folket i källaren men vi orkade knappt ställa oss upp. Vi spelade Yatzy, jäveln vann med lite tur för jag hade typ inte spelat Yatzy innan ju!

Efter tre timmars av sovande och tärnings-krig så insåg vi att vi skulle ha hunnit titta på en film under den tiden. Vi övervägde lite och gick upp på mitt rum. Vi låg i min pyttelilla säng och tittade på Baksmällan 2. N00ben hade tydligen inte sett den, men jag gillar honom ändå!
Vi la oss vid kanske klockan tre och jag skulle upp klockan sju. Har inte sovit sådär tight på länge. Slog i huvudet i fönsterkarmen typ hundra gånger! Vaknade klockan sju i alla fall och gjorde honom en macka, som den awesome tjej jag är. Sen typ stack jag till skolan och han stack hem. Han har inte Artes på morgonen vilket gör att han har sovmorgon.

Det var så sjukt mysigt att bara få vara och ha någon, förstå mig inte fel.




Mysiga morgon pussar på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar