tisdag 3 april 2012

Random tisdag med tjocka katter och intressanta fysik lektioner!



Morgonen var mysig i alla fall, skulle ta hand om Emanuels fransos under första lektionen. Florian heter han. Jag stod och pratade med honom då han böjde sig fram och pussade mig på kinden. Fatta chocken! Insåg snabbt att jag måste pussa tillbaka, annars blir det ju oartigt. Haha, men det var ju roligt i alla fall! 

Är lite orolig, kommer vara med på fotbollen i skolan på torsdag. Eftersom man alltid måste ha två tjejer på plan så kommer vara med på alla matcher vi har. Idag övade vi på idrotten och jag kände bara att jag sög. Slog även i min tå, så den är helt blå. Oh god, what shall I do?

Nu efter lunchen hade jag en väldigt intressant fysiklektion så det var ju najs! Blev asglad! Sen så höll jag på med en Maxima och frågade Johan om hjälp och han sa att jag gör ett bra jobb och är på rätt väg! Åh, fatta vad glad jag blev! WOHO! På engelskan satt jag mest och chillade med Janina. Blev fin fina bilder! ;) Vi såg även en tjock katt utan svans. Så hela klassen stod vid fönstret och tittade på katten! Hahaha!



Okej, måste gå nu och plugga nu! Har två prov imorgon! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar