lördag 26 maj 2012

Arg

Hej! Idag sitter jag och skriver på min historia uppsats som ska vara på ca sju sidor. Man kan alltid skoja till det lite och säga att idag skriver jag historia, gott folk! Om ni förstår, uhm. Jag sitter även och är arg. Jag tycker inte om att vara arg men jag bara är arg. Har varit arg sen i torsdags och vet inte ens varför. Har bara denna irriterande, gnagande, ilskna, puttrande, heta, bubblande, arga, förilsknade, rasande, våldsamma, intensiva, impulsiva och lite ångestfyllda känsla i mig som inte försvinner. Vill bara sitta på Balkan med Fanny, röka, dricka köpenhamns-öl, spotta runt och vara arg. Men jag kan inte ens röka, seriöst, är okapabel till att röka. Saken är ju att jag har försökt också, men det bara går inte ner, intressant nog. Funderar på att öva, men det låter ju också patetiskt, man ska ju inte träna i att röka, man ska ju bara andas! Ja, problematiskt det där. Har kommit in i en period då jag lyssnar mycket på Kings of Leon, tror jag. Coldplay är också en favorit men Friska Viljor kommer nog stanna kvar på toppen av favoritmusik just nu.

Nej ska sticka och fortsätta sura och lyssna på musik och skriva historia. Btw, jag vill ha en sån balkong när jag bor med Fanny. Då skulle alla våra vänner kunna sitta på Balkan och röka och snacka skit. Så skulle man kunna sova där och inte få ont i rumpan!

1 kommentar: