söndag 13 maj 2012

Greetings!

Nu är jag tillbaka från Grekland och livet känns bra! Välkomnades med regn i hemstaden Stockholm och fortsatte med buss till Stränkan. Nu kommer jag äntligen få sova och slippa bestiga berg varje dag! Trots gnäll så har trippen varit najs, väldigt najs faktiskt. Historier om flörtandet med upptagna pojkvänner och morgonklättring över berg har nu via mina närmaste vänner spridit sig över landet och jag har helt enkelt haft the time of my life.

Vet inte riktigt hur jag ska göra, ska jag lägga upp ett inlägg för varje dag i Grekland eller lägga upp ett inlägg för hela resan och skriva lite smått om vad jag höll på med varje dag? Vilket dilemma! Nej men det löser sig hörni.


2 kommentarer:

  1. Greece <3

    Haha :) Hittade den på BikBok, måste köpa den! Give me money nuuu typ >.<' <3

    SvaraRadera