lördag 5 maj 2012

Gymnaster!

Har nyss kommit hem från min systers gymnastik uppvisning! Hon är duktig hon! Vi satt där i ca två timmar! Vi fick se snygga gymnaster som hoppade och gjorde volter och grejer, otroligt sexigt!
Jag vill ha en gymnast pojkvän alltså!
Sen så var det så coolt att se kropparna när gymnast tjejerna voltade och hoppade runt, väldigt intressant faktiskt!
Tog en timme att åka hem och när jag väl kom hem så pluggade jag. Har riksprov i fysik två dagar efter Grekland så måste ta med fysikboken på la semester.
Sen blev det dusch och efter det möte med sommarjobbsfolket. Har fått jobb i femton dagar! Wooohooo! Känner att det är awesome då jag inte fick jobb förra året, hehe.

Nej måste sticka nu, ni får klara er utan mig i en vecka, om en vecka blir det massa bilder och förhoppningsvis roliga historier. Puss på er, och ha det bra här i Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar