onsdag 2 maj 2012

Rage rage

Aaaaaaah, jag är så taggad på konsert! Alltså, några av mina vänner ska på Kent och visst, jag har bara hört en låt från nya skivan men jag vet ju att Kent gör bra skit liksom, skulle nog inte bli så disappointed  om jag gick men när jag kollade priserna så kostar det ju 1500! Jag har fan inte så mycket pengar att slösa. I Malmö och Göteborg kostar biljetterna 600-800 men i just Stockholm måste det ju självklart måste vara dubbelt så dyrt. Suck. Så jag tänkte skita i att gå på den men är ju ändå taggad på konsert. Så kollade upp biljetter till Den Svenska Björnstammen. Ville ju gå på dem i mars men det blev aldrig av och nu är det för sent.
Okej, förlåt ska sluta rage:a. snart.
Ska bara posta lite arga bilder på Tumblr och fokusera på provet i eftermiddag.

4 kommentarer: