onsdag 27 juni 2012

After-Work

Hejsan! Idag efter jobbet, så pratade jag en stund med Janina och gick för att köpa ett par välbehövliga jeans! Så efter att jag köpt jeansen så gick jag runt lite i affärer. Var med Natta och Erik dagen innan och då hade vi gått runt och provat lite kläder så jag var sugen på att köpa något! Gick till sist till Cubus och testade en kjol då jag hör Johannas röst utanför. Jag byter snabbt om och hoppar ut ur omklädningsrummet. Utanför står två tjejer jag aldrig sett förut och kollar konstigt på mig. Så jag tänker att jag bara inbillar mig och går iväg när jag hör Carros röst. Jag böjer mig då ner och ser ett par platå-skor innanför ett omklädningsrum, ser även ett par orangea converse. Osäkert frågar jag "Carro? Jo-Jo?" och de visar sig då bakom gardinen. Tillsammans köper vi en kjol till mig och shorts till Johanna och beger oss hem till J.
Hemma hos henne snackar vi lite om allt och inget och jag och Carro blir bjudna på cupcakes. Choklad med chokladbitar i och gullig frosting.
Jag och Carro hängde med Jo-Jo till Spånga och tog sen 119 hem. Innan vi drog så tog vi en bild på oss tre!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar