tisdag 12 juni 2012

God morgon!

Hejsan hejsan! Vaknade av att en hel skolklass stod och sjöng "Hey I just met you, and this is crazy"-låten utanför mitt fönster, så dagen började bra! Tog även en titt på mobilen och ser då att lärarinnan i Estetisk Kommunikation har smsat! I smset säger hon att hon inte har fått in min kursutvärdering som ska vara på ca tre sidor och att hon sätter betyg i eftermiddag. Jag hade ignorerat utvärderingen lite för länge och den ända jag hade var några få stödord. Jag satte direkt på datorn och svarade inte på smset. Från klockan elva till kvart i ett skrev jag utvärderingen non-stop. Skrev sammanlagt fyra sidor eller något och svarade sen på smset. "Oj då! Jag försöker att skicka igen, smsa om då får den!" varpå hon svarar med hur duktig jag är.
Phew, så nära ögat där alltså!

P.S.
Satt och snackade skit genom hela utvärderingen, pratade om den själsliga resa som jag har gjort och hur jag har hittat mig själv tack vare kursen. Hmpf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar