torsdag 14 juni 2012

Helt jävla fantastiskt

Vaknade imorse och hade otroligt ont i halsen, kunde inte svälja, kunde inte snacka. Provade en gammal hemkur och det blev pyttelite bättre. But still, ont i halsen en dag innan UppCon, i guess it's just my luck! Insåg även att jag har tre röda prickar i ansikten. Seriöst, varje gång det är UppCon så ser jag ännu sämre ut är vanligt, gaaaah. Jaja, hoppas det går att sminka över på något sätt på lördagen.
Det positiva idag är att det bara är en dag kvar till UppCon! Imorgon gäller det! Och jag ska träffa mina vänner idag! WOHO! Party, party! *blink* Åh, och något som är fantastiskt är att jag lyssnar på Rymdreglage på spotify, eftersom de typ inte finns någon annan stans. Sucks! Vill köpa deras skivor! Men hittar inte skivorna heller. Nu favoritlåt av dem "Old Style", helt fantastisk! Sen har jag ätit sallad till frukost/lunch, så man känner sig inte onyttig! Det är bra, har tänkt att hålla mig nyttig fram till UppCon och det har gått ganska bra, förutom i tisdags då jag åt choklad-bars och choklad. Hihihihi..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar