torsdag 14 juni 2012

Jävlars vad jag uppdaterar! ;)

Nej men hej! Har ganska tråkigt och ensamt så tänker uppdatera er i vad jag gör! Jag har helt plötsligt börja lyssna på svensk 90tals musik. Lyssnade nyss på Kobojsarna och Carola, vilket jag inte alltid tycker om. 
Just nu rullar Svensk pop - Tänk på mig. Skön låt, fylld med både lycka och ångest om det säger er något. Låg i soffan med André och Fanny och lyssnade på den för en vecka sen. Åh, saknar detta "en vecka sen", nu har jag bara en dålig gnagande känsla i mig. Jag har i alla fall pratat med massa sött folk som säger massa söta saker till mig, jag blir riktigt glad av det faktiskt, tack! 
På tal om André så har vi nyss snackat om Dalarna. Jag kanske ska dit på midsommar men då missar jag en dag på sommarjobbet. Så ja, jag frågar er, borde jag åka? Det skulle vara grymt kul att åka men jobbet är ju ändå det viktigaste, eller? 
Imorgon, eller idag då, så ska jag träffa Natta och Erik! Kommer bli skitkul! Ville träffa Niklas och Johanna, hans flickvän också men de kunde tyvärr inte, de skulle bort till något ställe på S. 
Nej alltså, seriöst, ni måste lyssna på det här http://www.youtube.com/watch?v=kX9v-MZbXgE
Nu får ni en bild på mig precis som jag ser ut just nu, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar