lördag 9 juni 2012

Lördag

Var med mor under hela dagen, vi gick till internationella biblioteket, det var typ där jag växte upp. Minns hur jag satt där hela dagarna medan mor letade böcker. Såg lite gatukonst på väg dit också, det var najs! Mor har börjat läsa Harry Potter på ryska också, hon läser 500 sidor på en dag alltså! Haha, det är min mor det. Sen så lånade vi Ray Bradburys 451 grader Farenheight. Så synd att han har dött, visst, han var typ 90 år men ändå! Kändes lite kul när Johan Wild (fysik och matteläraren) och Per (mentor) pratade just om den boken och om Bradbury, lite coolt att de läser samma typ av böcker som jag! 
Jag och mor gick förbi Saturn Return också som hade stängningsdag! Så de sålde ascoola skor som jag var tvungen att köpa! Eller okej, mor köpte dem! WOHO! Det är fraktaler på dem och mandelbrotmängden i neonfärger så de lyser i UV-ljus! Asnajsiga ju, funderar på att ha de på UppCon!

















P.S.
Har glömt att berätta för er om tavlan som jag fick av Janina! Så söt hon är, hon målade en asfin och stor tavla till bara mig! Kände mig lite speciell faktiskt! Den är riktigt fin, ska rama in den och ha den på väggen! Tack Janina, sötnos!
Den ska föreställa universum och hoppet som är i mitten. Jag gillar det, precis det jag skulle vilja ha faktiskt!


1 kommentar: