onsdag 13 juni 2012

UppCon pepp

I helgen är det UppCon, ni kan ju gissa om jag är taggad! Och eftersom Natta inte är inloggad så tänker jag skriva om min UC-tankar här!
Tank Gurl :  Alpha CentuariSå okej, på fredag så tänker jag ha neon som tema. Har ju mina fantastiska neongröna byxor från Saturn Return, de är underbara. Grejen med dem är att de funkar både som långbyxor men man kan även göra om de till shorts! Så funderar på att ha neon shorts och sedan neon färgade knästrumpor under! Och så bara måste jag ha mina fraktal skor! Sedan kommer vi till det stora problemet. Vilken tröja ska jag ha!? Eller, bara ett vitt linne, eller så har jag min blåa robot tröja som är lite neonig. Ville egentligen ha ett neonigt linne (okej, jag tänkte använda det som linne men står att det är en tunika/klänning på hemsidan) som ni ser på bilden. Hittade det för några dagar sen och det kostade 400. Alltså gaaah, det är ju så najs!

Så, okej, på andra dagen så tänker jag vara sexig sjöflicka. Tänker då ha en riktigt kort sjömans kjol, ett vitt linne, en kaptensmössa och vita stay-ups. Skulle varit awesome med ett guldfärgat ankare-halsband men det är för sent för det nu, och jag ville att det skulle vara ganska stort så vet inte var man skulle hitta något sånt.
Ville ha något som de på bilden fast mycket större och tjockare. Det skulle varit asnajs! Natta sa något om någon sjökaptensflicka sjal, som hänger runt halsen, men jag vet inte. Jag har så kort hals så jag borde framhäva den mer och inte gömma den, så jag sket i det. Ska även ha blå ballerina skor som är på god väg att gå sönder men vi får hålla tummarna för att de håller sig under UppCon åtminstone! Har även ett problem som gäller underkläder! Eftersom kjolen är så kort så kommer jag förmodligen gå runt och showa mina trosor för minst hela Uppcon! Så vad för trosor borde jag ha? Frågade Natta igår och hon sa att jag borde ha ett par enfärgade, vita, men jag vet inte. Jag har ju så mååånga fina trosor. Tror jag ska fråga Janina också..
Har även bett Natta att sminka mig på lördagen så jag kommer se helt fancy pancy ut! Har bett om mycket smink för det skulle ju vara ganska coolt att prova på. Som tack kan jag köpa godis till henne eller något!

Sen så kommer vi till den sista dagen! Och då har jag ingen aning om vad jag ska ha! Men jag funderar på att bara sätta på mig jeans och årets UppCon tröja och bara gå runt så och chilla, men samtidigt vill man göra något speciellt. Funderar även på att sätta på mig min svarta fluffiga kjol med stjärnor på, och ett svart linne till det (förmodligen mys-linnet eftersom det är det skönaste svarta linnet jag har.). Åh jag vet inte. Grejen är att det skulle vara fint med ett par svart stay-ups till den outfiten men då måste jag köpa två stycken stay-ups. Ett par tillsjömans outfiten, då jag måste ha ett par vita, och ett par svarta till stjärn outfiten.  Det kommer kosta mig 200 kr! Och jag kan inte gå utan heller för jag har sjukt fula blåmärken på benen. Insåg för några dagar sen att jag har blåmärken över hela kroppen och jag vet inte vad jag har gjort! Det kan vara klättringen in och ut från källarfönstret men det skulle inte förklara blåmärkena på armarna. Hmm..

Har även varit så sjukt sugen på godis idag! Alltså choklad! Men igen, motsatt budskap! Vill äta choklad, men känner mig tjock hela tiden. Dafuq liksom. Jag tänker, att om man känner sig tjock hela tiden så vill man ju bara göra något åt det och jag blir ju inte smalare av att äta choklad!?
Jaja, har bestämt att under UppCon, så ska jag äta vad jag vill. Lite som "what happends in Uppsala, stays in Uppsala". Kom på att jag inte kan äta på donken, men vi får se vad som händer med den regeln. Jag har som sagt inte så mycket pengar och en cheeseburgare är väldigt bra mat ibland! Sen så tänker jag äta godis, så jälva bad ass då jag egentligen hela tiden försöker stoppa mig från att äta godis, sötsaker, bakelser (vilket är svårt under fika dagarna i skolan så jag brukar äta ändå!), kolhydrater, läsk (vilket också är pain in the ass att inte äta.) och jaa, försöker helt enkelt stoppa mig att äta det som inte är kött, sallad, bra fetter, vitaminrika saker, lagom mycket frukt.
Natta sa att hon skulle köpa färd-godis som man kan äta på tåget som åker i typ 45 min. Hahaha, alltså, tåget till Strängnäs åker så länge typ, tänk om jag skulle äta godis varje gång jag skulle till Stränkan liksom. Äe, men vafan, carpe diem och ät godis. Så tänker jag leva under helgen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar