måndag 6 augusti 2012

Shopping i Vällingby

Shoppar i Vällingby, gör upp planer och slösar pengar.
Har överlevt på högklackat i två timmar nu, så tar en paus. Fick komplimang av en äldre dam och har för första gången på otroligt länge köpt smink till mig själv. Köpte bara en riktigt billig kajal men ändå.
Det ända dåliga med Vällingby är att jag ständigt träffar på folk son jag vill skjuta i huvudet. Som tur är så ringde Janina och behöll mig på bra humör.
Det är skönt i solen och jag mår bra, ha en fin dag!
<p>Så har nu köpt denna klänning som passar bra till skorna, enligt mig. Vill nu höra vad ni tycker, passar jag bra i den? Kan jag ha på mig den imorgon?<br />
<br />
Efter shoppingen så stack jag till ikea med familjen. Har köpt lite små-saker nu. Vi hade det ganska kul under själva shoppandet och hamnade sen mitt i regnet när vi var på väg hem, men lite regn har aldrig skadat.<br />
<br />
Hoppas ni har haft en bra dag! Puss, hej!</p>

Shoppade i Vällingby. Skulle hitta en passande klänning till mina nya, underbara skor! Ja, det är de på bilden. Höga klackar med leopardmönster, underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar