tisdag 19 juni 2012

UppCon bilder

Hejsan, förlåt för den rysligt dåliga uppdateringen. Nu kommer lite UppCon bilder!


Vi börjar med den otroligt populära smink-bilden. 


Iaf, så sminkade jag mig smått på tåget.


Vi stod i UppCon-kön!


Natta dricker ramune!


Jag dricker ramune!


Vi åt på Donken, najsnajsnajs.


Ooopsieee!


Spelade spel, awesome. Tecken 6 var det.


Var på AMV-tävlingen!


Vaktade vattnet efter rave!


Väntar på bussen!


Väntar på bussen!


Sover!


Förvandlades till slampig sjökvinna!


Var med i en Tecken 6 & Street fighting turnering!


Byggde ett torn med Natta!


Såg en avatar!


Beställde wok.


Nomnom.


Kyckling wok.


Natta äter.


Den fula lappen jag gjorde!


Sexy pose och ful-lappen!


"Gratis KRAM PUSS"


Åt cupcake!


Träffade på hobbitar!
Notera fötterna!


Belle!


Natta uttryckte sig konstnärligt!


Köpte poster!


UppCon!


Jack Sparrow.


Subway som sen frukost!


Subway är fan underskattat, hur god kan en macka bli!?


UppCon är över, vi är ledsna!


Natta fick en Link-låda av N-Next!


Alla är fett ledsna!


Alltså jätteledsna.


Jag och Natta vid UppCon huset!


Natta på perrongen!


Köpte mer Subway till tåget!


En söt bild på mig, i tåget, med  Subway och cola.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar