söndag 2 september 2012

Just nu och just igår!

Sitter i trosor, äter choklad, dricker kaffe, har käkat skagenröra, igår var jag fullast, har insett att jag kanske har förlorat en nära vän, min soulmate är borta, vill ha fyllekebab igen.

Igår, så stack jag till festen. Shottade sprit från andra, dansade och pratade om allt. Var typ skitjobbig så folk tog hand om mig. Tack!

Förlåt till alla jag skrivit till och ett extra tack till Fanny som höll mig från Christoffer. Och ett extra mega super tack till Janina som åt med mig, kissade med mig på scen och utanför svenska bostäder. Kissade seriöst 2-3 ggr på scen, hahaha!
Nej men just jag mådde bra. Blev ganska full och vägrade att äta bröd och dricka vatten. Alla var seriöst oroliga för mig och allt. Oh well, ni får vara glada att jag är äldre idag än vad jag var igår! Ni får en bild på Janina och min fyllekebab!
Och även en liten morgonbild!



2 kommentarer:

  1. Mycket alkohol och mycket som hänt ser jag. xD Låter ju bra, kram!

    SvaraRadera
  2. Har det hänt ngt med Christoffer? :O

    SvaraRadera