måndag 17 september 2012

Syndar-måndag

Idag är det syndar-måndag, och då får man.
Ja, idag har det varit boys, boys, boys i mitt huvud. Både positivt och negativt. Det var SSU:are och LUF:are i skolan. Snackade lite med SSU och gick sedan vidare till LUF. Eftersom LUF:s åsikter skiljer sig från mina åsikter ganska extremt så fann jag det underhållande att prata med dem. Så pratade med dem i nästan två timmar, pratade genom hela samhällskunskapen och kom försent till engelskan för att jag pratade. Träffade även en väldigt gullig kille där, en riktigt mysig LUF:are. Försökte hitta honom på facebook, som den stalkern jag är, men icke sa nicke och jag beslöt mig för att lämna honom ifred.

Annars har dagen gått ut på att vara snygg och äta goda saker. Hoppas ni har haft det bra, hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar