lördag 10 november 2012

Idag var det Öppet Hus på min skola, och bowling med min förening.

Vaknade helt bakis-fri, men inte helt ångest-fri. 

Vaknade upp, snackade lite med Janina. Vi åt frukost och sprang sedan till skolan, vi var lite försenade. Jag hann till mötet som jag skulle vara med för och visade mig för föräldrarna och barnen som kommit till öppet hus. Strul och klur senare så var det klart. Pratade för 100 föräldrar och ungdomar på möte nr.2 men det blev inte riktigt så bra. Sen så satt jag med André, hans nya flickvän Johanna & Jonathan och Agnes och åt kakor, segade och funderade över livet.

Några timmar senare så sågs 15 personer utanför Strängnäs bowlinghall. Det var med Migratoria som vi gick och bowlade och det var grymt kul faktiskt! Jag trodde det skulle vara riktigt tråkigt och händelselöst, men jag tyckte det var asnajs, faktiskt! 

Efter bowlingen, som Jonathan vann, så gick fyra pers hem till mig, där vi såg på Friends och åt glasstårta. Sen tvingade jag hem alla. Så har min dag varit, liksom.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar