torsdag 1 november 2012

Mat-raid

Kan man få en festmåltid för 72 kr?


Idag träffade jag som sagt Johanna, planen om att gå på museum krossades i tusen bitar och vi bestämde oss istället för att äta, massor. Vi började med att få en var sin gratis Big Mac och McDonalds, tack! Sen förflyttade vi oss mot Subway där jag fick en 30cm sub, med chips och läsk för 62 kr. Vi gick runt i några affärer, såg på erotiska leksaker och provade korsetter och konstiga bh:ar. Efter ett tag blev Johanna sugen på en chokladbiskvi, så vi spenderade runt en timme då vi letade efter biskvierna. När hon ätit sin biskvi gick vi vidare till McDonalds och fick twix McFlurrys för 10 kr.

Jag fick alltså en festmåltid med förrätt, huvudrätt och efterrätt för 72 kr. Helt otroligt! (Fast om jag fortsätter äta såhär mycket så kommer jag dö av en infarkt eller blodpropp.)

<p>Mat-raid med Johanna. Kan man äta sig mätt på gratismat? Jaaaaa!</p>
<p>Noms.</p>
<p>Den kritiskt hatiska och samtidigit luriga blicken med en pandamössa.</p>
<p>Glass, ja.</p>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar