tisdag 6 november 2012

Mindless Self Indulgence

"Oh, I'd rather fuck you than kiss you"


Konserten var awesome! MSI var otroligt underhållande om något, de rörde alltid på sig, hittade alltid på något på scen, och låtarna är såklart underbara!
Det var även den äckligaste konserten jag varit på och nånsin kommer ha varit på. Konserten inleddes med att vi fick öl kastat på oss (bakifrån, sjukt lol). Under konserten så spottade bandet på oss, sångaren snorade på oss och gitarristen kastade sitt vatten på oss (vilket var skönt, för man var ganska svettig).
Jag och Natta tog i alla fall gitarristens gröna bandage-liknande sak och vi rörde även vid sångarens mage och hand. Alltså, nom.
Vi blev lite bittra på att de inte sjöng "Get it up" men de sjöng i alla fall min favoritlåt så jag är ganska nöjd! Det var så otroligt kul att få skriva "you stupid mutherfucker" det högsta man kunde och bara inte bry sig. Det här är definitivt inte min sista MSI konsert! Hoppade och trampade på folk och råkade ta på en kille. Ja, råkade! Jag skulle dra upp mina astajta jeans när jag kanske råkade ta på honom litegranna mellan benen, men ni vet, han var snygg!
Var sjukt roligt konsert, så kommer gå på fler när de kommer tillbaka!

<p>Såg Mindless Self Indulgence med mina bästa vän Nathalie.<br />
<br />
Sjukt awesome konsert, väldigt kul. Älskar bandet och det var en riktigt mysig konsert med bara kanske runt 200 pers. Otroligt äcklig konsert också, men det var lite av dess charm.</p>
<p>Trötta, taggade och lyckliga!<br />
<br />
Jag &amp; Natta.</p>





Såhär såg jag ut på MSI. Hade otroligt kul, måste gå på en till MSI konsert nån gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar