onsdag 7 november 2012

Pizzafest

Så, idag så gjorde jag mitt biologiprov.  Jag satt från halv fyra till halv sju, tre timmar alltså! Skrev åtta A4-sidor, fyllda med text. Stort, stort tack till min fina mentor och biologi-lärare som satt i fyra timmar som provvakt och som gav oss tiden att skriva så länge! Jag tycker även väldigt synd om honom, som måste rätta våra uppsats-prov!
Jag hoppas det gick bra i alla fall, vet ju att jag gjort vissa fel men vet även att jag har gjort rätt så det känns helt okej ändå.

När jag kom ut så träffade jag på Fanny, som färgade håret. Vi gick och köpte pizza på ica, en sån som man kan göra själv, hemma. Vi hade majs på vår pizza i alla fall. Sen så satt vi och såg på "How to train a dragon". Riktigt bra film! Tror någon ska få den i julklapp, hmmm! Så, det är det som hänt idag.

Ha det fint, folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar