lördag 10 november 2012

The story of the party that become an orgy


Snyggaste vodkan jag sett! (och druckit, lol)

Så, festen. Ja, alltså då var det ju fest igår då. Det vara en fest där bara min umgängeskrets var, alltså folk som jag då måste träffa dagligen, typ. Jag drack vodka och blev bjuden på lite annat som jag inte riktigt minns, men ni vet hur det är!
Festen var jävligt kul, den hade allt. Den hade det här mysiga i slutet då alla låg i ett rum och killarna spelade gitarr och sjöng. Den hade även det här roliga, då man var full nog att stå och dansa och må bra och vara snurrig efter nikotin-chocker.
I alla fall, så deltog jag i bröst tävlingar. Bröst tävlingarna gick ut på att killarna, och ibland även tjejer, tog på tjejernas bröst och bedömde då vilka som var "bäst". Jag vet inte, men tror de gick efter storlek och mjukhet eller något. Jag vann!
Hånglade även med en kille i min årskull, men jag var så pass full den festen så jag bara undrade vad som egentligen hände hela tiden. Sen så tog Sandra min motorboat-oskuld och det resulterade i en tävling om vem som gjorde bästa motorbåten. Minns även att jag sitter upp på zinken i köket och två individer smeker mina tuttar.

Ja, det var väl det sexuella under festen. Är inte så van vid att få så pass mycket uppmärksamhet, speciellt inte sexuell! Så, det var kanske positivt, eller något. Jag uppskattade att dansa, smakade jelly-shots, sno sprit av André, röka på balkongen, träffa Julia igen, sno Roberts ring, se Fabian spänna sig, faktiskt ha kul med Amandus, dansa någon purjulök-dans med Sofia, stå och sjunga Red Hot Chilli Peppers låtar på balkongen, smaka olika alkoholdrycker, få ett bättre "band" med folk, lära känna Rebeckas kille, höra Nils och Robert sjunga, höra Gustav spela Nirvana, se André kyssa Johanna, gifta mig med Janina, träffa Andreas, ta bilder, ta på Maja och Sandra. Så det var ju riktigt fantastiskt kul! Sen så var det ingen som mådde dåligt under festen, ingen spydde, ingen grät.


Ett stort extra tack till the hosts Rebecka, Ludwig, André som ännu en gång lyckats fixa en fenomenal fest!


<p>En spårad fest och en ångestfylld morgon.<br />
<br />
Så, jag är inte den tjejen som hånglar med en kompis i min parallellklass, i min klass<br />
kompis säng.<br />
<br />
Festen blev till en massiv orgie och alla tog på alla. Jag kan i alla fall skryta om att jag vann bröst tävlingen!<br />
<br />
Nej men jag är en slampa, watcha gonna do 'bout it?</p>


1 kommentar: