lördag 17 november 2012

Tom Tits

Spenderade dagen med att umgås med familjen. Vi stack till Tom Tits, jag hade det skitkul faktiskt! Vi såg på en utställning som de hade om människokroppen; Body Worlds. Det var döda, torkade, inplastade människor som man fick se på. Sjukt intressant att folk har donerat sina kroppar för det här! Man fick se foster i olika veckor, vilket ändrade lite av min syn på abort, och se på olika kroppsdelar. Vissa hade canser, vissa hade bara utvecklats annorlunda, vissa skador på våra inre organ hade vi gjort själva, så det var intressant att se! Lärde mig ganska mycket där alltså, sen var det kul också! Innan de stängde åkte jag även den där mattan, ner, genom de fyra våningarna. Det var sjukt kul och som den lilla 5åriga flickan jag är när det gäller sånt, så var jag sjukt rädd!

Otroligt najs lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar