torsdag 28 mars 2013

Bra dag idag!

It's okey! Håller fortfarande min vikt så nu har jag slutat ha ångest över maten! Nu är jag också i Stockholm och då brukar inte jag käka så mycket skit heller så! (bara ibland hehehe)

Skulle träffat Patrik idag men det blev inte så! Ska hämta syrran och hennes kompis som ska sova över idag klockan 15.00 så det skulle bli lite stressigt och jag är redan lite osugen (vilket brukar lösa sig när jag kommer fram) så det är bäst att stanna hemma idag.

Eller ah, "stanna hemma", planen är att nu äta upp min kalla mannagrynsgröt. Måste nämna det här också, kall mannagrynsgröt är som en kall chai latte, eller typ en kall hamburgare. Inte sådär jättegott alltså, men jag är för snål och snäll för att slänga.

Åter till dagsplanen! Vaknade klockan 04.00 idag, kunde inte sova, somnade sex, vaknade åtta. Gick upp och chillade ett tag, sen så körde jag spinning i 30 min. Visst, inte sådär asmycket men bättre än inget! Duschade och kände mig superren, började äta min mannagrynsgröt. SÅ! Det jag hade tänkt att göra mer är att "låna" en film på internet, jag vill se den här filmen som har en karaktär som heter Fat Amy. Filmen heter Pitch Perfect, hittade den nyss! Sen ska jag sticka till second hand affären i Johannelund, efter det ska jag till Vällingby. Som belöning för mig själv för att jag har nått en viss vikt och hållt den i lite mer än en vecka så får jag nagellack av mig själv. Tack Alex! Sen så går jag tillbaka och hämtar syrran. Bra dag? Bra dag.

Vi hörs! :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar