söndag 24 mars 2013

I came

Satt idag och pratade med Natta om hur skönt det skulle vara att åka iväg, jag, hon och Erik. Vi pratade lite om all inclusive resor och nu sitter jag här och tittar. Har mest hittat barn-ställen och par-ställen och om vi ska till ett sånt vill jag också ha en dude jag gillar med mig! Hittade nyss det här "För den aktiva familjen, paret eller kompisgänget". Damn right we are! ( http://www.fritidsresor.se/resa/tunisien/hammamet/magic-life-africana-imperial/?season=sommar-2013 ) Nej men det kostar inte sååå mycket, okej, lite mycket men vafan. Jag vill bara åka bort, typ asap. Skulle behöva det! Vill gå ner lite ner i vikt för och köpa en bikini! Sen vill jag dit, sola, äta, dricka, må bra, ååh! Ni får lite fina bilder, puss!

Magic Life Africana Imperial - Bild 1

Magic Life Africana Imperial - Bild 7

Magic Life Africana Imperial - Bild 6

Magic Life Africana Imperial - Bild 9

Magic Life Africana Imperial - Bild 15

Magic Life Africana Imperial - Bild 12

Magic Life Africana Imperial - Bild 11

Magic Life Africana Imperial - Bild 14


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar