måndag 25 mars 2013

Jag vill inte ens vara här så varför är jag här

Så, tja! Stack till skolan idag, mår fortfarande inte så bra men bättre än förra veckan! I skolmatsallen serverades sallad och majs, ehehehe. Blev typ 150 kalorier och jag sitter fortfarande med rosiga kinder. Fick reda på att kollektivet har bestämt att ha något kind of möte idag, vilket jag seriöst inte orkar med. Vad ska vi diskutera? Det är rent, John-Eric måste ut med sop-sorteringen, alla mår dåligt, det är lite dålig stämning men guess what jag bryr mig inte.
Planen är att sitta i skolan tills securitas kör ut mig (ca 22.00) sen dra runt på stan till 01.00 och sen kanske alla har somnat. Orkar verkligen inte det här. Nej nej nej.
Janina tror jag försöker silent treata mig, men det gör inget eftersom jag gör samma sak. Orkar inte bry mig om någon, vill bra flytta.

Ringde mamma och hon sa åt mig att åka hem. Hon sa att jag kan pendla till skolan under de här dagarna, men det känns så jävla slösaktigt att spendera 1000 spänn på att åka fram och tillbaka i hundra år, näe.
Har börjat snacka med en snubbe som länge kommenterat mina bilder på instagram och han bor i Eskilstuna. Han verkar uppriktigt orolig över att jag inte har någonstans att sova så han erbjöd mig sovplats hos honom i Eskilstuna. Om jag råkar ut för något mer pissigt eller fittigt idag så drar jag nog till honom. Vem vet, kan bli kul? Visst, kan även bli våldtagen och styckad men vafan!
Äsch, vi får se hur jag gör!

Har biologi nu snart, skriver mer sen, hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar