lördag 16 mars 2013

Nathalie

Den 14e mars fyllde min bästa vän Nathalie 18 år, so this is for her.

Natta är min bästaste vän, som alltid lugnar mig, lyssnar på mig och vet hur hon ska hantera mig. Jag kan alltid ringa till henne när det är något, och det är alltid henne jag är taggad på att träffa så fort jag kommer till Stockholm.
Natta har varit min vän sen ettan, i alltså 11 år och förhoppningsvis håller vi ihop i flera tusen år till!
Hon är vackrast, snyggast, bästast, finast, modigast, självsäkrast, målmedvetnast, roligast, mysigast, fantastikast och jag älskar henne. Under en lång tid var Natta den personen som jag såg mest upp till och hon inspirerade mig väldigt mycket, lite idol-liknande känsla, haha. Natta är även den som har ställt upp mest, och den som jag har mest roliga minnen med.
Så jag vill ännu en gång gratta min bästa vän! Nu är du 18, babe, men 18 skiljer sig inte mycket från 17, så kom ihåg, det kommer bli bra! :)







1 kommentar:

  1. Aww söt du är! Allt rakt tillbaka till dig, puss! <333

    SvaraRadera