fredag 29 mars 2013

Natten är vacker, du är som natten. Och jag är en vinnare igen.

Ojojoj! Tror jag nyss har påbörjat en "bara lyssna på svensk musik"-period! Lyssnar på September nu, eller ah, Petra Marklund. Kind of nice!
Såg inte filmen igår btw! Pallar nog inte se den idag men får göra det den här veckan!
Fan, jag kan inte fatta att jag snart blir 18 år. Jag vet inte om jag är glad eller ledsen. Är nog ganska blandad!   Ska försöka leva i nuet och bara försöka göra jorden till en bättre plats och mitt liv lite roligare att vara en del av!

"Händerna upp i luften.
Pannan mot baren, nu spränger vi taket.
Hamnar i himlen, där änglarna gråter.
Stan är vaken, allt är förlåtet älskling!"

Har förresten varit en skön dag idag. Ska hänga lite på the internet och sen sova! Har ju planer för den här helgen! Puss god natt!

Trött_chey.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar