lördag 16 mars 2013

Öhöhöhö

Jag har visst inte bloggat sen 23 november, så få se, vad har hänt sen 23e november?


  • Fick G i matte 3, fastän min lärare sa att jag inte skulle klara det
  • Blev mästare på att göra pannkakor 
  • Skrev en lista på saker att hinna med att göra innan 2013
  • Förlorade 10 cm i midja
  • Gick ner 13 kg i vikt
  • Fick systemkamera i julklapp
  • Träffade Patrik som jag senare låg med
  • Träffade Anton och låg med honom också
  • Janina flyttade in på kollektivet 
  • Bråkade med folk
  • Christoffer från Uppsala och jag tappade kontakten
  • Färgade håret svart
  • Var sjuk
  • Festade
  • Började röka
  • Pluggade och gjorde massa skolsaker
  • Och nu ligger jag här och plågas av migrän och illamående

Snodde en gran, eller tall eller något
"Jävla fittgreve, jag ska gå och flippa en pannkaka bara för det" - såg på julkalendern 



Festade som sagt
Fick min systemkamera och såg ut såhär.
Svart hår!

Musik-maskerad-fest, jag var Liza Minelli från Cabaret

En till fest

Alexandras muppfekke. Temat var: för lite hud i Stränkan. Carro & jag är swagalicious. 

Såg lite ut såhär

Och nu i veckan såg jag mer ut såhär

Ska försöka börja uppdatera mer, men vi får se hur det går. Det är ju inte så att jag har lite att göra, om ni förstår. Puss på er, ha det fint!

1 kommentar:

  1. Som sagt... Kram, finns för dig varje dag. Bara att smsa/ringa/träffas/skypea/skicka mail/skicka brev/vad som helst. För jag älskar dig och jag hatar att se dig må dåligt. <3

    Jag önskar att jag kunde fixa allt men det funkar ju inte så.. Hjälper mer än gärna och jag älskar dig så sjukt mycket. Du är så himla bäst! Snygg-Alex!<3

    SvaraRadera