fredag 22 mars 2013

Önskelista


  • Okej, önskar mig seriöst en säsong av "Halv åtta hos mig". Så jävla bra underhållning!
  • Jag kan aldrig få för lite söta underkläder, strumpor bhar, osv! (st. 40 i trosor typ, 80C i bhar, 40-42 i strumpor)
  • Önskar mig typ kläder, eheheh
  • Upplevelser kanske? Skulle vara kul om nån gick på teater med mig eller randomly stack till typ Örebro med mig
  • Ge mig en vattenpipa och röka fruktsmaker på min balkong? 
  • Kuddar och gosedjur kan jag inte få för många!
  • Fina guldsmycken, mums
  • Typ personliga presenter är ju alltid trevligt!
  • Nagellack, eyeliner, mascara, kajal
  • Ja, vill ha en big ass världskarta också! Minst 100x120!
  • Vill ha jävligt coola t-shirtar och saker ni tycker skulle passa mig helt enkelt, var lite kreativa!
(kanske kompletterar listan sen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar