söndag 28 april 2013

Det kommer aldrig va över för mig

Hej, okej, jag tänker sitta och plåga mig själv. Jag är riktigt sur på mitt liv just nu. Jag är sur för att jag är instabil, utnyttjad, korkad och lätt. Jag skulle nog behöva något, eller alltså, ja, jag vill ha någon. Kanske inte ett direkt förhållande jag pratar om men jag behöver någon. Alltså, ni vet, pirret i magen - någon. Skulle vara asnajs om det blev jag, Natta, Erik och någon mer i sommar. Eller alltså, okej, skitsamma, jag kan inte förklara och ni kan inte förstå, jag bara behöver någon.
Så nu tänker jag sitta och lyssna på den nya Håkan låten ("Det kommer aldrig vara över för mig"), titta på söta bilder, svära över mitt liv och må dåligt. Fast, varför göra det ensam när jag kan göra det med bloggen? Nu kör vi!

Large
Large
Large
Large
Large
Large
Tumblr_ml7inzntz21s7oefvo1_500_large
Large
Large
Large
Large
Large
Large
Large'


Äh, who am I kidding, klart jag ska va singel. Jag fixar det själv.

1 kommentar: