torsdag 4 april 2013

Femtonåringen


image


image



image

Så, förstod alla?

Okej, kan väl skriva om det också!

Jag stack till Jack, femtonåringen. Typ panikade på tåget, som vanligt, haha! Sen kom jag dit och han är längre än mig, snygg kropp, mörk röst och snygg. Rawr. Dog lite. Kom hem till honom, ensam hemma. Vi hade sex i hans säng. I en timme! Killen bad om förlåtelse för att han brukar tydligen hålla sig längre. Wat. Dudes, it was awesome!
Sen så skulle han ta en dusch och frågade om jag också behövde duscha. Så jag duschade med honom. Med honom. Jag. Alltså, förstår ni vad jag har gjort!? Duschade med honom för att jag trodde att jag skulle träffa Patrik efter och hörde Andrés röst i mitt huvud "De kommer märka, de kommer inse och de kommer lämna dig", så jag duschade med honom! Det var faktiskt mysigt, vi skvätte kallt/varmt vatten på varandra och petade på varandra och sånt. Sen så gick vi in på rummet, skulle klä på oss då han sa "Nämen, titta!" till tv:n som var på, jag vände mig om och såg på den och då blev jag spankad på rumpan, hahaha! (Okej, ska inte ljuga, blev spankad innan det också men...ehehehe) Sen så följde han mig till tåget, gav mig hejdå-puss och jag stack hem!
Eller, jag stack till Nordea och fixade stuff, sen stack jag hem! Kände mig jätteklängig i slutet då jag typ verkligen var mys-sugen (first time ever) och ville verkligen inte gå, haha, pinsamt!

Jaja, nu vet ni hur dejten med lill-killen gick! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar