måndag 1 april 2013

Första april

Vaknade upp idag och vägde mig. Bar gått upp 0.5 kg, trodde jag skulle gå upp typ 3 efter gårdagens mat, haha! Tycker att det är lugnt då jag alltid går upp och ner 0.5 kg, så it's chill!

Träffade Natta idag! Vi satt på Waynes jättelänge och chillade, pratade, spelade. Tog sen en bagel med räkor och ost, fick det med sallad. Vi träffade på Erik och tänkte efter ett tag bara dra hem då vi insåg att det är najs att äta kebab och att ingen av oss gjort det på länge. Lägligt nog så stannade tunnelbanan vid det tillfället till vid Odenplan. Vid Odenplan ligger Stockholms bästa kebabplace, Falafelkungen. Vi stack dit och åt kebab, jag äter ju inte kött just nu pga fasta. (Religionsstuff. Äter inte kött.) Så jag åt falafeltallrik, vilket också var helt okej förutom att jag är världens sämsta vegetarian som inte gillar blomkål, aubergin eller sånna saker.
Efter det bestämde vi oss för att besöka Stockholm och möjligtvis Sveriges största porr-shop, US Video. Vi stack dit och hittade lite allt möjligt! Fanns typ alla porr kategorier och massa olika tillbehör. Måste verkligen komma ihåg det stället inför nästa present-köp! Fanns även så runk-bås överallt. Man kunde alltså paya, låsa in sig, titta på porr och runka. Det här måste testas någon gång!
Efter att vi varit där ett tag så tänkte vi dra hem. Denna gång var det 50% rea på glass som stoppade oss. Eller tja, vi köpte var sin glass och åt den sen på tunnelbanan. Jag åt jordgubbs daim, vilket var okej men inte over the topp, om ni förstår!

Har alltså ätit sjukt mycket idag! Är helt illamående, men mätt, för en gångs skull! Dåligt Alex, jag ska ju inte töja ut min magsäck, jag måste få den att krympa igen!
En del av mig säger att jag får under bara den här veckan, men en annan del gråter för att jag kommer gå upp i vikt, åh, haha!

Och nu kommer frågan, vill ni ha bilder eller gifs från idag? Svaret är att jag ger er både och! Har haft en bra dag, hoppas ni också har haft det, puss!





Showar off mina nya jeans här också!













Puss

1 kommentar: