fredag 5 april 2013

Har haft en underbar dag, ååååhh

Hej alla!

Klev upp tidigt imorse, duschade och lämnade syster på Brommagymnasterna och stack sen till Patrik! Åt en macka på vägen och köpte nya cigg. Black Devil, vanilj, helt okej!
Kom fram till Patrik och vi satte igång Spiderman och sen hade vi sex, vilket var fantastiskt! Sen så såg vi på filmen och myste, pussades och sånt! Sen fick jag höra att jag var väldigt "på" idag tydligen, ehehe. Är man taggad på sex och det ligger en sjukt snygg kille bredvid en så är det ju självklart att man är lite på! På tal om snygg kille, Patrik har blivit så sjukt biffig! Han tränar typ varje dag så han har biffat till sig rejält! Armar, bröstkorg, allt! Muskler! Så jävla snygg! Hans hår har växt ut också, så jävla snygg han är. Hahah, åh! Sen så myste vi lite mer och sen hade vi mer sex, vilket var, alltså han är helt, alltså åh, alltså, underbart. Vi kollade på Spiderman 2 och myste och kramades och allt vara bara så jävla bäst. När han håller om mig och jag kysser han på halsen, han stryker sin hand mot min rygg samtidigt som jag blundar och tar ett djupt andetag. Det är så sjukt att man kan känna sig så trygg bara av en persons lukt. Han sa "inte undra på att du inte har sett så många filmer!" när jag grävde in mig i hans bröst och inte såg på filmen, eheheh! Åh, nej, det var bra. Ja, vi såg lite mer på filmen och sen typ satt vi jättekonstigt. Jag satt över honom och han lutade sig mot mitt bröst och jag liksom gränslade lite och vi kramades.
Sen följde han mig till tåget, hejdå puss och sen stack jag.
När jag kom till Alvik så tänkte jag ta en glass. Tog den här nya Marabou glassen och träffade på världens finaste kassörska! Hon var så trevlig och gjorde min dag bara bättre! Glassen var god också btw!

Jag är helt otroligt mys-sugen hela tiden. Var skönt att äntligen få mysa ut, men jag vill mysa mer faktiskt. Känns lite som att jag bara ville stoppa tiden där. Ville bara ligga i hans famn och se på Marvel-filmer i hela mitt liv! Nej, ska sluta tjata nu! Puss!

2 kommentarer:

  1. Mysigt! :)


    Åh måste testa glassen!

    SvaraRadera
  2. hej fina du! hoppas du också kämpar för det friska - det är trots allt mer värt än att ständigt gå upp och ner i vikt och aldrig vinna självkänsla. du behöver inte alls gå ner i vikt, du behöver inte alls kämpa dig neråt. du är perfekt där du är nu, perfekt med mer kilon också. välj friskheten istället.
    styrkekramar. <3

    SvaraRadera